lørdag den 31. januar 2009

Hundeleg

Vi kan godt lege sammen nu

Nu er Uno og Cia rigtig begyndt at lege sammen, og begge nyder det for fuld styrke.
Uno kan tage en hjerneblødningstur rundt i haven (frem/tilbage/op/ned) med Cia lige i hælene, så stærkt hun nu kan løbe - eller blot lidt frem og tilbage midt på plænen.
Eller de kan deles om et stykke pap eller legereb inde på gulvet.
Cia kan også sagtens få lov til at lægge sig helt tæt ind til Uno for at sove - dog kan hun ikke finde mælk (hun har prøvet nogle gange), selvom Uno var falsk drægtig for nogle uger siden.
Uno var til Rally træning og selvfølgelig skulle Cia med for at kigge og lære.

It's hard to be a chair, når det nu er hvalp nr. 7,
som stolen "må lægge ben til"

Med Uno til rally træning - men en kattekurv!
Nej så tager jeg hellere mors kurv

Fin plads - lige ved døren med kig ud - og gulvvarme til den anden ende

Cia kan nu sagtens være lidt alene hjemme; Uno skal jo stadig have nogle gåture, og Cia skal vænnes til at være alene. Cia får lidt mad, når Uno og jeg går - og når vi kommer tilbage, sover hun dybt, og vågner først, når nøglen bliver sat i døren.

Fuld kontakt

Cia kender også sit navn nu og kommer styrtende, når hun hører det - rigtig dejligt. På en gåtur i mosen kunne Uno rigtig løbe, men Cia valgte at blive hos mig, så jeg skulle rigtig være opmærksom hvor jeg satte fødderne - ellers havde jeg en flad aussie under støvlerne.

4 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra med lilla prinsessan!!!

    SvarSlet
  2. Herlige bilder. :o) Flott at det går så bra med dere. Ronja går også mellom føttene mine, har nesten tryna en gang pga det. :) Det er aldri et kjedelig minutt med en aussie i hus, og isærs ikke når de er valper!! Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlet
  3. Vad fin hon är lilla Cia! Det skall bli kul att följa alla syskon på bloggarna!
    Kram från brorsan Harry

    SvarSlet
  4. Hun er bare såååå sød ;-) vi glæder os til fortsat at følge skønne Cia ;-)

    SvarSlet